0
لوگو موشن روش برندهای موفق

لوگو موشن روش برندهای موفق

لوگوی شما یکی از مهم ترین دارایی های برندتان است. لوگو، باعث می شود تا دیده شوید و اولین چیزی است که مردم در مواجهه با برندتان می بینند. علاوه بر این در میان دارایی هایتان لوگو بیشترین استفاده را در بازاریابی دارد، اگرچه در وب سایت، صفحه رسانه اجتماعی، سربرگ ها و نوشت افزار رسمی، بسته بندی محصولات و هر چیز دیگری که مرتبط با شرکت شماست، وجود دارد.

و اگر شما یک شرکت بازاریابی معتبر هستید، احتمالا می دانید که ویدئوها باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد. اما می دانستید با نسخه متحرک لوگوی خود، می توانید ویدئوهای تبلیغاتی‌تان را خوش چاشنی کنید؟ 

در اینجا می خواهیم با هم به دلایل استفاده از لوگوی متحرک نگاهی بیاندازیم :

1- بالا بردن آگاهی از برند

هدف اولیه از یک لوگو آگاه سازی از برند است. وقتی لوگوی متحرک را انتخاب کنید، تصویری به یادماندنی تری در ذهن مشتریتان ایجاد می کنید. در بیشتر موارد لوگوها تصاویر ثابتی هستند و ممکن است تعاملاتی با برند شما برای مشتری ایجاد کند که منجر به ارتباط دائمی شود. اما با استفاده هوشمندانه از انیمیشن، به کمک احساس، صدا و رنگ کل برند شما وارد زندگی می شود. در اغلب موارد، لوگوی متحرک به سرعت بر ذهن مشتری شما تاثیر می گذارد؛ بنابراین آگاهی از برند را افزایش می دهد.


2- منحصربفرد بودن

لوگوی متحرک با نقشی که در بیان داستان کلی نهفته در برند شما ایفا می کند، شانس بیشتری برای ارتباط احساسی با مخاطب هدف ایده آل شما دارد. از طریق استفاده از رنگ ها و صداها در انیمیشن، لوگوی متحرک ظرافت برند شما را بلافاصله منتقل می کند. این روش همچنین شانس بهتری در حفظ توجه بیننده برای مدت بیشتری دارد. با در نظر گرفتن مقدار محتوایی که هر روز مصرف می کنیم، دریافت و حفظ توجه مخاطب هدفتان کار ساده ای نیست. اما با لوگوی متحرک، این مسئله به طور قابل توجهی کمتر شده و شما را در رقابت کیلومترها جلو می اندازد.


3- افزایش پایداری

به عنوان یک برند، برای محصول یا خدمت خود احتمالا بخشی از سرمایه گذاری را به ویدئوهای تبلیغاتی و توصیفی اختصاص می دهید. شما در بازاریابی می توانید با استفاده از یک نسخه متحرک لوگوی خود احساس حرفه ای تری نسبت به ویدئوها اضافه کنید. این روش پایداری را اضافه کرده و تصویر برند شما را بیش از پیش تقویت می کند.


4- ارزان بودن

بر کسی پوشیده نیست که هزینه های بازاریابی می تواند به سرعت افزایش پیدا کند. پس برای اینکه در اوج بمانید، باید با ابزار جدید بازاریابی همراه شوید و بخواهید که استراتژی های جدید را امتحان کنید. که این می تواند به سرعت بودجه بازاریابی شما را بگیرد. اما لوگوی متحرک را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد.یک بار سرمایه گذاری که می توانید برای سال ها از آن استفاده کنید.