0

مشاوره تلفنی: 09121886200

همه دلایلی که برای انتخاب موشن‌گرافیک کافی است

همه دلایلی که برای انتخاب موشن‌گرافیک کافی است

در دنیای امروز مردم  برای همه مسائلشان در وب به دنبال راه حل هستند. از شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، وب سایت ها تا خدمات ویدئویی، امکانات زیادی برای دور شدن از سردرگمی ما وجود دارد. نه تنها برای ما که برای رفع نیازهای فردی در جریان آخرین روند مدها و اخبار باشیم، حتی کسب وکارها هم برای راه اندازی فعالیت های تبلیغاتی خود از همین ابزارها استفاده می کنند. در میان همه ابزارهایی به کسب و کارها کمک می کند، موشن‌گرافیک از پرکاربردترین هاست؛ و همین 10 دلیل برای این انتخاب کافی‌ست:



1-    مقرون به صرفه؛ از ایده اولیه تا تحویل انیمیشن تیم های کوچک، متشکل از طراحان زیادی تولید می شود. این شرایط نسبت به تولید ویدئو با چندین کارمند هزینه را کاهش می دهد.

2-    امکانات نامحدود؛ لازم دارید فیل پرواز کند؟ اطراف ماه پرواز کنید؟ می خواهید روی یک قوطی نویشندنی برندسازی کنید؟ کاراکتری می خواهید به اطراف بپرد؟ هیچ محدودیتی برای موشن گرافیک و انیمیشن وجود ندارد.

3-    هیچ وقت قدیمی نمی شود؛ تولیدات شما همیشگی، نو و قابل به روزرسانی هستند.

4-    درگیری؛ هیجان انگیز و سرگرم کننده‌ست که هیچ مصاحبه کسل کننده یا لوکیشن آرامی در کار نیست. هر قدر که می خواهید هیجان انگیز باشید، زندگی در موشن زیباست.

5-    ارتباط بصری سریع؛ صنایعی مانند بانکداری، پردازش اطلاعات و کسب و کارهایی که نیاز به زمان زیادی برای ارتباط گرفتن دارند، همگی از موشن گرافی بهره می برند.

6-    به یادماندنی؛ پیام رسانی و سطح بالای یادآوری برای مخاطبان هدف.

7-    ارمغان‌آور زندگی؛ گرافیک و موسیقی می تواند سرعت و احساس به روش های مختلفی تغییر دهد.

8-    برای چه کسی حرف می زنید! ؛ همه از صحبت جلوی دوربین احساس رضایت نمی کنند و یا موقعیتتان جلوی دوربین دوستانه نیست، موشن گرافین به سرعت این مسئله را حل می کند.

9-    بازاریابی ها؛ موشن گرافیک با تغییر یا تجدید ساده "درخواست برای اقدام" (Call to Action) برای دنبال آخرین تغییرات برند شما با انعطاف پذیری بالایی نسبت به تغییر و مدهای رایج، می تواند به روز باشد.

10-  افزایش به اشتراک گذاری؛ گیف ها و ویدئوهای متحرک کوچک نشان داده اند که نسبت به ویدئوهای بزرگ تر شرکت ها اثربخشی بیشتر دارند. موشن گرافیک رسانه ای تمام عیار برای این منظور و برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی هستند. 



 


         مطمئنا هیچ ویدوئی بدون شناخت مخاطب اثربخش نخواهد بود، در میان انبوه ویدئوهایی که هر روز بیرون می آیند، ویدئوی شما باید جذاب باشند و درست به هدف بزند. این هم با تجربه و یک طراح موشن که با آخرین سبک ها و مدهای روز آشنایی دارد، به دست می آید که به فروش محصولات یا خدمات شما کمک می کند.